Webinaari: Pakkausmerkki myynnin tukena verkkokaupoissa 21.10.2020

Yhä useampi kuluttaja on kiinnostunut käyttämään hajusteettomia ja ärsytysoireita aiheuttamattomia tuotteita. Tietoa näistä ominaisuuksista haetaan muun muassa pakkausmerkkiä katsomalla. Maksuttomassa webinaarissamme kerromme, miten tätä tietoa voidaan välittää Synkka-tuotetietopalvelun avulla kuluttajan nähtäville esimerkiksi verkkokaupoissa. 

Webinaari järjestetään järjestetään yhteistyössä Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry:n kanssa livestriimauksena keskiviikkona 21.10. klo 9.00-9.30

Tapahtuma on suunnattu asiakkaillemme sekä kaikille tuotetiedoista kiinnostuneille. 

Ohjelma 

Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry, Viestintä- ja kumppanuusjohtaja Niki Malmros

  • Kuinka suuri osa kuluttajista on tuoksuherkkiä, herkkäihoisia ja allergisia 
  • Mitä tietoja nämä kuluttajat etsivät teknokemiantuotteista: kosmetiikka ja pesuaineet
  • Valveutunut kuluttaja ei osta trendien tai hinnan mukaan, nyt halutaan tietää, miten tuote eroaa muista

GS1 Finland, Myyntipäällikkö Riku Kautto

Tuotetiedot Synkasta verkkokauppaan:

  • Tuotteen tunnistaminen nimen ja kuvan avulla
  • Tuotteen ominaisuuksien kuvaaminen mm. markkinointitekstin ja pakkausmerkkien avulla 
Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan alla olevasta linkistä ja tule siis linjoille 21.10.2020 klo 9.00. Tilaisuuden tallenne on katsottavissa nettisivuillamme myöhemmin.

Ilmoittaudu webinaariin

Takaisin uutishuoneeseen