Webinaari: Synkka-palvelun esittely uudelle käyttäjälle 6.8.2019 kello 13-14:30

6.8.2019, 13:00–14:30
Paikkoja on tällä hetkellä varattu 1 / 20
Tapahtuman hinta: 0,00 €

Tämä maksuton webinaari on suunattu yritykselle/käyttäjälle joka on ensimmäistä kertaa ottamassa Synkka-palvelua käyttöön.

Mitä opin osallistumalla?

  • Mikä on tuotetietojen oikeellisuus
  • Mitä tavarantoimittaja voi tehdä varmistaakseen hyvän tuotetietojen laadun
  • Mitä tietoja tuotteesta annetaan tuotetietopankkiin
  • Vähittäistuotteen tallentaminen ja kuljetuspakkauksen lisääminen
  • Media-aineiston lisääminen tuotteelle
  • Miten tästä eteenpäin, ohjeiden sijainti

Koulutuksessa käydään läpi yllä olevat toiminnot, sen aikana ei kuitenkaan ole tarkoitus että koulutettavat tallentavat tuotetietoja Synkkaan.

Tästä webinaarista saa parhaan hyödyn pohtimalla seuraavia kysymyksiä etukäteen:

  1. Valitse itsellesi esimerkkituote ja selvitä mitä tietoja tuotteesta löytyy esim. tuotteen pakkauksesta tai tuotetietolomakkeesta/CRM järjestelmästä
  2. Selvitä miten tuotetta kuljetetaan/kuljetuspakkauksen tiedot (määrä ja pakkaustyyppi)
  3. Selvitä miten tuote lavataan. Onko lavalla yhtä tuotetta vai pakataanko siihen useampaa eri tuotetta?

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin alla olevalla lomakkeella viimeistään 30.7.2019.

Webinaari toteutetaan Skype for Businessin välityksellä. Ilmoittauduttuasi saat osallistumisohjeet antamasi sähköpostiosoitteeseen webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaaria voi seurata myös Skype for Business websovelluksen avulla, joka mahdollistaa osallistumisen vaikka sinulla ei olisi Skypeä käytössäsi.

Tämä webinaari antaa käyttäjälle ohjeita Synkan käytön aloittamiseen. Jos toivot perusteellisempaa koulutusta, tutustu meidän yrityskohtaisiin Synkka-koulutuksiin tästä.

Yrityksen tiedot
Osallistujat